Mijn eerste reis - Reisverslagen van joyce udema - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van joyce udema - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Ik ga naar Yogja met een drieledig doel: ten eerste eindelijk iets alleen doen, even een timeout nemen van alle bekende dingen, ten tweede goed bahasa indonesia te leren spreken, en ten derde terug naar mijn roots. Ik hoop dat jullie veel plezier beleven aan mijn verhalen.

Recente Reisverslagen:

27 Mei 2008

relaxed

27 Mei 2008

relaxed

21 Mei 2008

lovina

18 Mei 2008

surabaya

12 Mei 2008

religie
joyce

Ik ga naar Yogja met een drieledig doel: ten eerste eindelijk iets alleen doen, even een timeout nemen van alle bekende dingen, ten tweede goed bahasa indonesia te leren spreken, en ten derde terug naar mijn roots. Ik hoop dat jullie veel plezier beleven aan mijn verhalen.

Actief sinds 16 Maart 2008
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 13307

Voorgaande reizen:

04 April 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: